آقا ... چه مظلومیتی ... چه صبری ...
مظلوم واقع شدن رهبرم در نطق ها و بر منابر متنوع سیاسی
گاهی اوقات مرا یاد امام حسن مجتبی (ع) می اندازد.
ما هیچگاه اجازه تنها ماندن آقا را نمیدهیم
فقط نگران عقب کشانده شدن کشور هستیم
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 10:59 توسط فرماندهی
|
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)